Hi Leute,
nach dem Server Update......funzt auf unserer Homepage der TS Viewer nicht mehr.
Fehlermeldung:
Error
Code: 3329
Hat jemand ne Lösung????
Hab gelesen das muss Server seitig eingestellt werden.
Vielen Dank
Andre
Druckbare Version
Hi Leute,
nach dem Server Update......funzt auf unserer Homepage der TS Viewer nicht mehr.
Fehlermeldung:
Error
Code: 3329
Hat jemand ne Lösung????
Hab gelesen das muss Server seitig eingestellt werden.
Vielen Dank
Andre
Hallo,
ich habe das selbe Problem das TS Viewer im moment nicht funktioniert.
Komplette Meldung:
Zitat:
Error 3329
Reply from your server:
connection failed, you are banned (you may retry in 93 seconds)
Explanation:
There are new anti flood settings in TeamSpeak 3 server. The TSViewer needs to send for example 7 commands (number of commands varies) to your server to get the needed informations. The default values for the anti flood are so low that it blocks TSViewer.com then.
Solution:
Place the TSViewer.com server IP 85.25.120.233 into the query_ip_whitelist.txt file inside of your server directory. Restart the whole TeamSpeak 3 server instance afterwards. If you dont have access to this kind of settings contact your TeamSpeak 3 hosting company to do that for you
Ich hoffe es kann das Problem mit dem AntiFlood Setting gelöst werden.
mfg MrH